Tech hírek

2020. november 13.17:37

Elindult az Edigital Black Friday – Mutatjuk a legjobb ajánlatokat!

Reggel 7 után elindult a sokak által várt Edigital Black Friday, rengeteg bomba ajánlat van érdemes körülnézni az Edigital oldalán. Összegyűjtöttünk néhányat, amikre különösen érdemes lecsapni, de nem árt sietni, mert nagyon gyorsan fogynak az akciós termékek, van olyan ami már nincs is készleten. Ezúttal is több kategória közül lehet választani, h

Ha hívod a 112-es segélyvonalat már továbbítottad is a koordinátáidat

Új funkcióval bővült a 112-es segélyhívó vonal: egyes iOS és Android rendszerű okostelefonok a segélyhívás helyszínadatait automatikusan továbbítják a rendőrség központjába, így segítve a hívásfogadó operátort a segélykérés helyszínének gyorsabb és pontosabb meghatározásában – közölte a NISZ Zrt. és az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK). Magyaror

Nőtt a magyar gazdaság teljesítménye

Eredményesek a kormány gazdaságvédelmi intézkedései, a magyar gazdaság 11,3 százalékos növekedést ért el a harmadik negyedévben az előző negyedévi mélyponthoz képest.

A 6:3-hoz kötődik a MagentaKraft legújabb kihívása

Újabb kihívás elé állítja a Telekom a tettre kész fiatalokat. A MagentaKraft felhívásának középpontjában az évszázad mérkőzése, a legendás 6:3 áll. Cél a meccshez köthető családi sztorik digitális eszközökkel való megőrzése.
Idén kezdte el működését a Magyar Telekom fiatalok számára kialakított országos platformja, a MagentaKraft, amely egy tettre

Titkos üzeneteket válthatunk a Messengeren

Hamarosan a magyar felhasználók számára is elérhetővé válik a Messengerben és az Instagram alkalmazásban is az Eltűnéses mód (Vanish mode) névre keresztelt funkció. Ha ezt bekapcsoljuk, az adott felhasználóval közös üzenetfolyamban váltott üzenetek automatikusan eltűnnek a chatfelület bezárásakor.

Átalakította a járvány az ügyfélszolgálatokat

Már sokszor lehetett olvasni a március óta Magyarország életét is jelentősen befolyásoló koronavírus-járvány digitalizációra gyakorolt hatásairól, legyen szó online konferenciákról, távoktatásról, vagy a webes kereskedelem fellendüléséről. Azonban egyre világosabb, hogy ha kényszerből is, de az ügyfelekkel fenntartott kapcsolattartásban is időugrás