Tech hírek

2024. április 22.16:20

A Yettel használt okostelefonok értékesítésével próbálkozik

Áprilistól kísérleti jelleggel használt prémium okostelefonok értékesítését indítja el a Yettel Magyarország Zrt. Áprilistól kísérleti jelleggel a Yettel is bevezeti a használt, prémium okostelefonok értékesítését. A Yettel kizárólag A+ minősítésű, használt iPhone készülékek értékesítésével indítja el a próbaidőszakot. Ennek értelmében az okostelef

Kiberbűnözésre szabott, sötét MI chatbotok

A kiberbűnözők saját, MI-alapú chatbotokat hoznak létre az olyan nagyközönségnek szánt eszközökből, mint például a ChatGPT, a Gemini, a CoPilot és a Dall-E. Ezek a szolgáltatások ugyan hihetetlen potenciállal bírnak a jó célok érdekében, de ezt a hackerek is felhasználhatják a saját, törvénytelen céljaik elérésének érdekében. A pozitív lehetőségekk

Lesz Galaxy S24 FE, még idén érkezhet

A Samsung már dolgozik a Galaxy S24 FE-n, állítja egy újabb forrás. A GalaxyClub NL szerint a telefon nem lesz kész nyárra, idén év végén jelenhet majd meg. A forrás valójában egy R12 kódnevű Samsung-projektet említe, de feltételezhető, hogy ez az S24 FE, mivel az R11 a Galaxy S23 FE, az R10 a meg nem

UniCredit Bank: hiányosságok a bejelentési gyakorlatnál és az It szűrőrendszereknél

Az MNB összesen több mint 28 millió forint bírságot szabott ki az UniCredit Bankra a pénzmosás- és terrorizmusfinanszírozás-megelőzési tevékenysége kapcsán feltárt hiányosságai miatt. A bank többek között számos pénzmosásgyanús ügyletet egyáltalán nem, vagy nem haladéktalanul jelentett be, ügyfél-átvilágítási gyakorlata nem volt megfelelő, s szűrőr

Új gomb kerülhet az egerekre

A mesterséges intelligencia (MI) a szoftverek világa mellett felforgatja a hardverekét is. Azonban nemcsak erősebb meghajtók megjelenéséhez vezetett az MI. Átalakulhatnak miatta az egerek és a billentyűzetek is. MI-gombot rakott az egérre a Logitech MI-technológiákat integrált a termékpalettájára a Logitech az új Logi Options+ vezérlőszoftve

Ki beszél?

A mesterséges intelligencia térhódítása – legalábbis, ha hiszünk az újságcikkeknek, a blogbejegyzéseknek, a lelkes szállítóknak – megállíthatatlannak tűnik. De sikerül-e betörniük az okos chatbotoknak a call centerek mai napig "emberközpontú" világába? Ragaszkodunk-e a garantáltan emberi hanghoz? ◼︎ Ember, chatbot, generatív MI – csapatmunka a call