Tech hírek

2021. február 10.17:36

Nem akármilyen töltőt csomagol a Mi 11 mellé a Xiaomi

A piacvezető gyártók környezetvédelmi okokból már nem adnak töltőt a csúcsmobiljaik mellé. Az Apple után a Samsung és a Xiaomi is meglépte ezt, de utóbbinál ingyen biztosítják az a töltőadaptert, amennyiben a felhasználónak arra szüksége van. Ez az opció mondjuk csak Kínában érvényes, Európában teljesen más a helyzet. A Xiaomi Mi 11 nemzetközi bemu

Nem sikertörténet az Erste Bank új online rendszere

Akadozik az Erste Bank online felületeinek elérése, az új, George elnevezésű digitális rendszer indulása miatti fokozott érdeklődés átmeneti lassulást vagy belépési problémát okoz a George Appon, az Erste MobilBankon, a lakossági és vállalati NetBankon – közölte a bank a honlapján. Azt írták, hogy nagy erőkkel dolgoznak a javításon. A banknál hétfő

Háromszázmillió forint fölött az itthon kiszabott Gdpr bírságok összege

A hatálybalépés óta, 2020 végéig összesen több, mint negyedmilliárd euró, mintegy 90 milliárd forint GDPR bírságot vetettek ki az unió tagállamaiban, friss statisztikák szerint. Magyarországon ez az összeg meghaladta a 300 millió forintot. A hatályos adatvédelmi szabályoknak való megfelelés szinte lehetetlen hatékony informatikai megoldások nélkül.

Tájékoztatás Adobe szoftverek sérülékenységeiről

Tisztelt Ügyfelünk! A Nemzetbiztonsági Szakszolgálat Nemzeti Kibervédelmi Intézet (NBSZ NKI) tájékoztatót ad ki az Adobe szoftverfejlesztő cég termékeit érintő sérülékenységekkel kapcsolatban, azok súlyossága, valamint az egyes biztonsági hibákat érintő aktív kihasználások miatt. Összesen 50 db sérülékenység került javításra, ebből 29 kritikus, 21

Járni is fognak a Hyundai újgenerációs autói

Az Elevate programjuk járművei nehezen megközelíthető helyszíneket is elérnek majd: a taxi felmegy a lépcsőn az utasért, a mentőegységek romok között autózva kutathatnak túlélők után, a Holdon dolgozó asztronauták pedig teherszállításra használhatják. Nincs igazi innováció az autóipar nélkül, és az utóbbi néhány év nagyon gyors változásokat hozott

Drifterek képességeit felhasználva fejleszti tovább az önvezető technológiájában működő mesterséges intelligenciát a Toyota

A Toyota Kutatóintézet és a Stanford Egyetem által végzett, a jövő autóinak biztonságosabbá tételét célzó, a profi drift-versenyzők ügyessége által inspirált kutatások célja az önvezetés és az AI algoritmusok integrációja. Mi lenne, ha minden autós, aki bajba kerül vezetés közben, egy szuperszámítógép előrelátásával, illetve olyan ösztönösen működő