Tech hírek

2021. június 16.16:34

Kisebb méretűek lesznek a Samsung Galaxy S22-es modellek

Megszokhattuk, hogy mostanában csak nagy méretű csúcsmobillal állnak elő a mobiltelefon gyártók. A Samsungnál ez jövőre változhat. A mobiltelefonpiacon nagyon kevés kis méretű készülék van mind a csúcskészülékek, mind a középkategóriában. Ilyen például az iPhone 12 mini, Asus Zenfone 8 és a Samsung Galaxy S21. Pletykák szerint az A Samsung Galaxy S

Új kihívója van a csúcskategóriás mobiloknak

A realme első nemzetközi rendezvényén hivatalosan is bemutatta az idei év csúcsmodelljeit kihívó realme GT okostelefont.
A realme GT kialakítása a Gran Tourismo (GT) sportkocsik alapkoncepciójára épül, amelyeket luxuskategóriás megoldásokra építve nagy sebességre, kivételes teljesítményre és hosszabb távokra terveztek. Ezt a koncepciót a GT széria

Internetkábelt feszítenek ki a Duna felett

Egy, a Duna felett átívelő, “szupergyors internetszolgáltatást” biztosító légkábel létesítését kezdte meg a TARR Kft. megbízásából az MVM XPert Zrt Mohácson – közölte az MVM-leányvállalata. Az MVM Xpert Zrt közleményében azt írták, hogy a Duna felett júniusban létesülő, 1280 méter hosszú, szupergyors internetszolgáltatást biztosító ADSS légkábelt M

Elkelt az első digitális műalkotás Magyarországon

Százötven millió forintért, az árverés legdrágább tételeként kelt el Tihanyi Lajos Csendélet cserepes virággal, kancsóval és citromokkal című képe a Kieselbach Galéria 65. aukcióján hétfőn Budapesten.

5G lemaradás Európában

Rohamosan nő világszerte az 5G előfizetések száma az Ericsson Mobility Report legfrissebb kiadása szerint, amely lemaradást állapít meg az ötödik generációs mobiltávközlési technológia európai terjedésében az Egyesült Államokhoz és a távol-keleti országokhoz képest.

A K&H MN3B bajnokságnak is köszönhetően az e-sport a járvány nyertesei közé tartozik

A hazai e-sport a K&H Magyar Nemzeti Bajnokságnak (K&H MN3B) is köszönhetően a covid válság ellenére is dinamikusan növekvő iparág. Az e-sport bázis az elmúlt egy évben 540 ezerről 640 ezer főre nőtt, miközben az e-sport játékokra épülő piac 50 milliárd forintos forgalmat generált – derül ki az eNET legfrissebb kutatásából. Az elmúlt egy évben