Tech hírek

2025. július 3.15:25

A jogellenes tartalmak eltávolításának jogkövetkezményei – egy közelmúltbéli jogeset főbb tanulságai

Az online térben való kommunikáció és kapcsolattartás napjainkban tapasztalható rohamos terjedésével összefüggésben számos izgalmas jogi kérdés merül fel, amelyeknek egyik, manapság gyakran vizsgált eleme a felhasználó és valamely online közösségi médiaplatformot üzemeltető tartalomszolgáltató közötti viszonyrendszer. E körben talán a leggyakrabban

Mi az Ai-vezérelt viselkedéselemzés, és miért van rá szüksége minden vállalatnak?

A vállalatok számára az egyik legnehezebben felismerhető kockázat a belső fenyegetés, például egy sértett, adatlopásra készülő munkavállaló vagy egy gyanútlan, könnyen megtéveszthető dolgozó. A viselkedéselemző megoldások segíthetnek az ilyen problémás tevékenységek azonosításában, de nem mindegy, milyen eszközre támaszkodik a szervezet. A hagyomán

Hazai AI kutatás nemzetközi pályán: Magyarország AI Factory Antenna pályázatot nyújt be a Jülich támogatásával

Magyarország a Jülichi Szuperszámítógépes Központ támogatásával pályázik az EU AI Factory Antenna programjára. A hároméves projekt célja a mesterséges intelligencia kutatások és KKV-k MI-fejlesztéseinek támogatása, 10 millió eurós költségvetéssel. Magyar HPC eszközök is elhelyezésre kerülnek a Jülichi központban, biztosítva a hazai kutatók hozzáfér

Közelít a 3 milliárdhoz az 5G-s tábor

Az év végére várhatóan eléri a 2,9 milliárdot az 5G előfizetések száma világszerte, az évtized végére pedig ezek a hálózatok bonyolíthatják majd a globális mobiladat-forgalom 80 százalékát – vetíti előre a távközlési szektor legátfogóbb iparági jelentésének legfrissebb kiadása. A 2025. júniusi Ericsson Mobilitási Jelentéséből az is kiderül, hogy a

Írtó kretén reklámmal sokkolják az amerikai férfiakat, amit amúgy „fürdőszobai humornak” mondanak – A szavak elfogytak rá

A „törölgetés evolúcióját” mutatja be a Dude Wipes legújabb kampánya, amely "merész vizualitással" hívja fel a figyelmet a nedves törlőkendők előnyeire – a barlangi viszketéstől egészen a világűrig. A kampány célja nem csupán a szórakoztatás: a márka komoly növekedést produkál, és most a hagyományos média színterét is meghódítaná.